Crowdfunding je poseban i specifičan (alternativan) oblik prikupljanja financijskih sredstava za započinjanje ili razvoj nekog projekta. Crowdfunding se zasniva na istom principu kao što to i samo ime kaže – Crowd (skupina ljudi), Funding (financiranje)… tj. financiranje od velike skupine ljudi koji koriste internet i društvene medije. Za razliku od traženja velikih investitora, crowdfunding se zasniva na doprinosima pojedinaca, manjih ili većih poduzeća, kao i svih ostalih zainteresiranih fizičkih i pravnih subjekata koji žele doprinijeti Vašem projektu. Crowdfunding omogućuje bilo kome s dobrom idejom odnosno projektom, pronalaženje sredstava, kako bi svoju ideju i ostvario.
Uz ideju, bitna je i prezentacija, te su tri najbitnije stavke koje projekat mora imati da bi bio uspješan u crowdfunding kampanji.
Priča – projekat pored toga što je dobar, mora imati i dobru prezentaciju i priču. Prezentacija mora privući i zainteresirati potencijalnu zajednicu, kako bi oni financirali Vaš poslovni projekat ili ideju. Mi vam možemo pomoći izraditi „idejni plan“ za Vaš projekat za koji vam je potrebna crowdfunding kampanja - (prezentacija Vašeg projekta kroz tekstualni i video oblik).
Društvena mreža – postaviti projekat na platformu i samo čekati da vam stiže novac nije dovoljno. Možete imati najbolji mogući projekat, ali vam to ne pomaže ako nitko za njega ne zna. Crowdfunding je izuzetno ovisan od širenja informacije o vašem projektu na sve moguće načine, jer Vaša kampanja mora doprijeti do zajednice. (društvene mreže, vijesti, razgovori, članci…). Mi vam možemo pomoći informirati i afirmirati zajednicu, te omogućiti da Vaš projekat bude prezentiran velikoj skupini ljudi, od kojih će neki postati i investitori u Vaš projekat ili ideju.
Sustav nagrađivanja – mali pokloni koje će dobiti Vaši investitori kao znak pažnje za doprinos u realizaciji Vašeg projekta. Kao i kod bilo koje druge investicije, svatko očekuje nešto za svoj investirani novac. U crowdfunding-u se to svodi na izbor određenog „sustava nagrada“ s kojim ćete se zahvaliti Vašim “mikro-investitorima”. Te nagrade mogu biti simbolične, minimalističke, korisne ili samo znakovi pažnje – od javnog zahvaljivanja, do slanja privezaka, kapa, majica, besplatnog primjerka proizvoda, pretplate… ili neki drugi oblik simbolične nagrade. Bitno je da bude interesantno, jer na kraju Vaši investitori neće dati priloge zato što je ta nagrada vrijedna, već zato što dijele Vaš entuzijazam, vjeruju u Vašu ideju i generalno hoće i žele pripomoći Vašem poslovnom razvoju i uspjehu.
U današnjem digitalnom okruženju, postoje raznovrsne crowdfunding platforme s različitim „pravilima sudjelovanja“, te vam možemo preporučiti KICKSTARTER, INDIEGOGO, GOFUNDME crowdfunding platforme za realizaciju Vašeg poslovnog projekta ili ideje.